poniedziałek, 1 stycznia 2018

2334 Orange okrada i blokuje klientów komórek

2334 - O tym jak firma Orange to mafia która okrada klientów komórek 


Numer 2334 z Orange to mafijny przekręt na wielką skalę! Dziesiątki tysięcy klientów Orange rocznie skarży się na złośliwe blokowanie ich numerów telefonów oraz okradanie z pieniędzy, szczególnie z kont na kartę! Jest to plaga, złodziejska plaga. Masz telefon na Orange w kartę, doładowujesz telefon, masz na koncie 30 zł, 100 zł, albo 200 zł na dzwonienie i SMS-y oraz Internet, a tu nagle dostajesz SMS-a od Orange z numeru 2334, że mafijny Orange zablokował Twój numer telefonu i okradł cię z Twoich pieniędzy! Tak działa mafijna grupa przestępczości zorganizowanej jaką niewątpliwie jest firma Orange. 

2334 - Mafia Orange blokuje nasze telefony i brutalnie okrada nas z milionów złotych rocznie!

Wedle mafii gangsterów z Orange, jak sobie doładujesz konto na kartę, dzwonisz i SMS-ujesz do znajomych za swoje pieniądze, a jeszcze przeglądasz Internet - to łamiesz regulamin tej zbójeckiej firmy czy grupy przestępczości zorganizowanej. Ci gangsterzy z firmy Orange blokują w zbójecki sposób Twoje konto na kartę - okradają Ciebie z Twoich pieniędzy! Zabierają to co masz na koncie, a także wszelkie Twoje na koncie oszczędności, jakie sami Tobie zaoferowali w ramach swoich podstępnych mafijnych promocji. Złudne jest posiadanie numeru telefonu w mafijnej firmie takiej jak Orange - który w ten sposób okrada dziesiątki a może nawet setki tysięcy Polaków każdego roku! Policzmy 100 tysięcy osób rocznie po 200 zł to jakby nie było 20 milionów złotych na wczasy dla szefostwa tej zorganizowanej grupy przestępczej jaką jest telekomunikacyjna mafia Orange! 

Zorganizowane złodziejstwo mafijnej firmy Orange na tym polega, że z zablokowanego telefonu nie można zadzwonić na ich Biuro Numerów i wyjaśnić problem, ani nawet nie można dzwonić na numer 112 celem wezwania policji, pogotowia ratunkowego ani straży pożarnej. Jak ktoś ma wypadek albo pożar i chce wezwać służby, jego telefon jest całkowicie bezużytecznym śmieciem z numerem zbrodniczej i złodziejskiej firmy Orange - która widać tak blokuje ludzi, żeby ich tylko okraść z pieniędzy na ich koncie! Bo jak ktoś jest akurat w Hiszpanii czy Wielkiej Brytanii - traci kontakt z rodziną i bliskimi, nie ma jak wezwać pomocy, ani nie ma jak się udać do polskiego biura mafijnego i bezczelnie złodziejskiego telekomu Orange. Wyobraźmy sobie jeszcze, że gangsterska firma Orange z Francji okrada w taki sposób obywateli przynajmniej 35 krajów świata, bo w tylu ponoć działa - to się nazywa wielka zorganizowana grupa przestępcza - międzynarodowy mafijny kartel! 


Jak mafia Orange masowo okrada klientów na drobne sumy pieniędzy 


O blokowaniu numerów i okradania pieniędzy klientów kilka wpisów z szybko ginących skarg klientów w Internecie. 


"Co mam zrobić gdy dostałam esemesa z numer 2334 że złamałam jakiś regulamin gdzie nawet nie wiem o co chodzi , nie mogę nigdzie dzwonić ani pisać esemesów. Dodam że wczoraj doładowałam telefon , wykupiłam pakiet internetu i uaktywniłam darmowe minuty i sms do orange. Jak mogę go odblokować, korzystałam z aplikacji mój orange ale nic to nie dało, jestem w kropce." - skarży się ofiara Orange: nattnatt w Internecie. 


"witam.
Problem przedstawia się następująco,wczoraj w godzinach wieczornych otrzymałam sms z numeru 2334 o następującej treści:

"W związku z naruszeniem 31 pkt 1.4 Regulaminu Świadczenia usług Telekomunikacyjnych PTK Centertel wypowiadamy umowę o świadczeniu usług telekomunikacyjnych."

Sprawdziłem punkt 1,4 paragrafu 31 brzmi on następująco:

1.4 wykorzystywania numerów abonenckich aktywowanych w sieci Operatora do kierowania do sieci Operatora ruchu telekomunikacyjnego z innych sieci telekomunikacyjnych bez zgody Operatora lub do kierowania ruchu telekomunikacyjnego w ramach sieci Operatora za pomocą adaptera bez zgody Operatora;

Czy może mi ktoś wyjaśnić o co dokładnie chodzi bo nie za bardzo rozumiem, z góry dziękuję.

mój numer to :516......" 

- Pisze ofiara mafijnego złodziejstwa firmy Orange: justyna22222 


"mam to samo co justyna22222" - pisze honorata1111 


"Mam taki sam problem , dostałam identycznego smsa wczoraj i nie wiem o co chodzi i co mam teraz zrobić? proszę o jakąś radę." - pisze lenka00 


"Mój numer to xxxxxxx Co to ma znaczyć?? Co ja zrobiłem?? Dostałem dziś takiego sms z numeru 2334: "W związku z naruszeniem § 18 PKT 1.4 Regulaminu świadczenia usług - oferta na karte (www.orange.pl) ograniczamy świadczenie usług" Miałem pieniądze na koncie i aktywny pakiet 2gb za 2zł! Miałem też kupioną usługe 0zł/min. Dlaczego zablokowaliście mi konto... Nie mogę wykonywać połączeń ani odbierać. Pomocy mam ten numer bardzo długo!! Podałem go w wielu moich ogłoszeniach na serwisach aukcyjnych. Teraz to sobie nic nie sprzedam bo utraciłem kontakt z kupcami!! Oczywiście pozostałem bez internetu 3G w telefonie który jest mi bardzo potrzebny :/ Najgorsze jest to że zamówiłem drogiego laptopa i odbieram go w paczkomacie... Do odbioru w paczkomacie potrzebny jest kod z sms który wyślą właśnie na ten numer! Niech to szlak... Mam dzwonić do BOKU, napisać do BOK czy faktycznie zrobiłem coś co sprawiło, że zablokowaliście mi numer? :C" - skarży się xerox w Internecie na złodziejską i mafijna firmę Orange... 


"Dostałem takiego smsa z nr 2334: "W związku z naruszeniem § 18 PKT 1.4 Regulaminu świadczenia usług - oferta na kartę (www.orange.pl) ograniczamy świadczenie usług". 
I co mam teraz zrobić? Numer mam od trzech dni... - dziwi się na złodziejstwo Orange'a Bartek z Facebooka... 


"Witam ja dzisiaj dostałem dokładnie takiego samego smsa , nie wiem dlaczego , piszę  tylko smsy do orange proszę o pomoc .... bo jest mi ten numer bardzo potrzebny." - pisze marek6112 - kolejna Ofiara mafijnej grupy przestępczości zorganizowanej jaką niewątpliwie jest Orange. 


"witam dostałam takiego smsa wczoraj i zgupiałam o co im chodzi proszę pomóżcie wysyłałam emaila ale nic jak można odblokować to dziadostwo,jakie naruszenie  regulaminu?używam telefonu jak każdy ,internetu nie ściągam są to tylko rozmowy prywatne proszę pomóżcie mi zależy mi natym numerze czekam:)na szybkie odp." - pisze okradziona z numeru i pieniędzy ewela129 


"serdeczne dzięki działa,ale powiem wam że to paranoja zablokowali mi tel. ponieważ skorzystałam z oferty orange za 5 zł 2000 min.i smsów masakra dzwoniłam do bok oczywiście musiałam kupić numer startowy i tam mi ten facet tak powiedział.Z tego wynika że nie bardzo można korzystać z ofert jakie dają na swojej stronie bo grozi to blokadą telefonu,śmiechu warte....." - wyjaśnia ewela129 na czym polega złodziejski przekręt jaką jest firma Orange... 


"mi również zablokowali tak numer a wysłałam tylko wcześniej smsa nie wiem co jest grane mój numer zaczyna sie na 503......" - pisze Ania0402 


"Witam również dostałem sms'a w którym było napisane że rzekomo jakoś tam złamałem regulamin.. prosiłbym bardzo o odblokowanie numeru." - skarży się na mafijną firmę Orange Sergiej89 


"Dokładnie mam ten sam problem. Wysłałam dziś maila do moderatora ale nie mam puki co żadnej odpowiedzi. Proszę o pomoc." - płacze w Internecie ofiara firmy Orange, agnieszka@@@@ 


"witam mam ten sam problem proszę pomóżcie magda" - pisze zrozpaczona madzia19810721 


"Po drugie - czy Operator może rozwiązać umowę sms-em? Od kiedy? Nie jest potrzebne pismo???" - pyta zirytowany bandytyzmem firmy Orange bodzi80 


"Witam,
dostałem takiego smsa 3 dni temu tj. w sobotę rano 2.06.2013. Numeru używam od 4 lat nigdy nie miałem żadnych problemów a teraz takie coś. Byłem w punkcie orange oraz 2 razy dzwoniłem do biura obsługi wszyscy odpowiadają mi tak jakby numer zablokowała mi zupełnie odrębna firma. Nie wiem nawet do kogo się zgłosić w tym wypadku o odblokowanie numeru. Dodam ze skoro mam ten nr od dłuższego czasu kartę z pukiem gdzieś zgubiłem i nie wiem gdzie jej szukać." - grzecznie pyta bankos 


"Witam ! Również mam ten problem,bo dostałam smsa z numeru 2334 i treść taką samą jak inni, co mam zrobić żeby odblokowali mi numer? Posiadam go już 7 lat i szkoda byłoby go stracić. Pomóżcie." - skarży się daria8787 


"witam mam ten sam problem  czy ktoś mógłby mi pomóc jak tak można mam zablokowane 40 zł i co tylko dlatego ze ktoś nie zezwolił na połączenie o matko! proszę o pomoc" - blaga mafijnych gangsterów z Orange hannanajda 


"Witam mam podobny problem chociaż z telefonu korzystam zupełnie normalnie, pozdrawiam.' - pisze araym 


"Co ja mam zrobić gdy dostałam esemesa z numer 2334 że złamałam jakiś regulamin gdzie nawet nie wiem o co chodzi, nie mogę nigdzie dzwonić, nawet na policję ani pisać esemesów. Dodam że wczoraj doładowałam telefon, wykupiłam pakiet internetu i uaktywniłam darmowe minuty i sms do orange. Jak mogę go odblokować, korzystałam z aplikacji mój orange ale nic to nie dało, jestem w kropce. Nie wiem co zrobić, a do Polski mam dość daleko." - pisze zmartwiony nathan 


"Mój numer: 506973257
Czy ktoś może mi pomoc w identycznej sprawie? Dziś zablokowano mi telefon tłumacząc to naruszeniem regulaminu o generowaniu sztucznego ruchu. Nic takiego nie miało miejsca, korzystam z telefonu w normalny sposób. Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy." - pisze w Internecie gregsz2014 


"Z numeru 2334 otrzymałam smsa o następującej treści:
"W związku z naruszeniem ?31 PTK.1.4 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych PTK Centertel wypowiadamy umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych". 
Zablokowano mi środki na koncie. Czy ma to związek z tym, że wpisywałam swój numer w ogłoszeniach w Internecie? Co mam zrobić żeby odzyskać środki? Numer posiadam od 5 lat." - skarży się na mafię Orange biala511 


"Witam. Wczoraj otrzymałem sms z numeru 2334 o następującej treści.."W związku z generowaniem sztucznego ruchu,wg&18 PKT.1.4 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dla abonentów oferty na kartę wypowiadamy umowę". 
Sprawdziłem punkt 1,4 paragrafu 31 brzmi on następująco:
1.4 wykorzystywania numerów abonenckich aktywowanych w sieci Operatora do kierowania do sieci Operatora ruchu telekomunikacyjnego z innych sieci telekomunikacyjnych bez zgody Operatora lub do kierowania ruchu telekomunikacyjnego w ramach sieci Operatora za pomocą adaptera bez zgody Operatora;
Możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania sms została zablokowana tak samo jak środki,które posiadałem na koncie.
Nie rozumiem co takiego czyniłem,że złamałem powyższy punkt regulaminu?! Z adapterów(cokolwiek to znaczy) nie korzystałem. Miałem aktywną usługę darmowego numeru i korzystałem z tego "zbyt intensywnie" jak to określił Pan z Biura Obsługi Klienta,który poza tą informacji mi nie udzielił praktycznie żadnej. Środki jakie miałem na koncie zostały przywłaszczone sobie przez Orange.
Proszę o jakieś sensowne wyjaśnienie,ponieważ z numeru telefonu korzystać muszę,a nie mogę z powodu blokady." - skarży się na portalu Facebook niejaki Przemek B. - kolejna ofiara mafijnej firmy Orange okradającej masowo Polaków z ich pieniędzy. 


"Witam, dziś rano dostałam SMS-a następującej treści: "W związku z generowaniem sztucznego ruchu, wg par.18 PKT 1.4 Regulaminu świadczenia usług, oferta na kartę (www.orange.pl) ograniczamy świadczenie usług". Wiadomość jest z nru 2334. Byłam dziś w salonie Orange wyjaśnić sprawę, ponieważ owszem BARDZO dużo rozmawiam w ostatnim czasie, a to dlatego, że korzystam z usługi, oferującej wybranie 3-ech numerów poza Orange (każdy za 3zł). Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ w Salonie skierowano mnie jedynie do automatu telefonicznego w celu kontaktu z BOK, gdzie telefon odebrał Pan, który nic nie wiedział i twierdził, że nie może odblokować mojego nru, a zrobi to Dział (bez nazwy), który nawet "nie posiada nru telefonu", żebym samodzielnie mogła się z nimi skontaktować.

Proszę sobie wyobrazić sytuację, gdzie coś się stanie i trzeba będzie zadzwonić, np. na pogotowie. Czy Orange jest normalne??? Po co oferujecie usługę ważną MIESIĄC (a propos - od wczoraj na nowo mi ją aktywowano), po czym w dniu dzisiejszym dostaję blokadę na rozmowy, bo rzekomo generuję sztuczny ruch w sieci???

Nr w Orange mam już od 9 lat i pierwszy raz widzę takie coś, takie za przeproszeniem dziadostwo, gdzie blokuje się nr bez jakiegokolwiek powiadomienia wcześniej, czy też sprawdzenia pod jaki nr wykonuję telefony i NIE JEST to bynajmniej "sztuczny ruch". Proszę o odblokowanie nru, bowiem SZLAG MNIE TRAFI niestety, a mało tego zablokowano mi na koncie środki bliskie kwoty 100 zł. Jak doładowuję telefon, to moja sprawa gdzie, kiedy i ile dzwonię, zwłaszcza, że sami oferujecie takie a nie inne pakiety, no chyba, że Orange nagle żal... ściska, że dzwoni się poza sieć za jedyne 3 zł...

Nr jest mi potrzebny na dziś, a nie jak mówił konsultant BOK - za 24 godz., po czym zmienił zdanie na 2 dni, mówiąc, że "widocznie się pomylił z tymi 24h". Tragedia." - skarży się na chamskie zagrywki i złodziejstwo firmy Orange karolinapu. 


"Witam.
Problem przedstawia się następująco, od 16, 04, 2013 mam zawieszony telefon i nikt mi nie może pomóc ( byłem w salonie Orange - są bezradni w ogóle nie wiedzą oco chodzi i proponują aby pisać jakieś pisma to może znajdzie się jakiś mądrzejszy i będzie mógł na nie odpisać, a teraz  to proponują nową kartę abym mógł dzwonić ( no chyba że znów zablokują ).
Jest informacja - dziś oddzwonili, że naruszyłem regulamin  w 31 pkt 1.4  usług telekomunikacyjnych i to przyczyna zawieszenia.

Sprawdziłem punkt 1,4 paragrafu 31 brzmi on następująco:

1.4 wykorzystywania numerów abonenckich aktywowanych w sieci Operatora do kierowania do sieci Operatora ruchu telekomunikacyjnego z innych sieci telekomunikacyjnych bez zgody Operatora lub do kierowania ruchu telekomunikacyjnego w ramach sieci Operatora za pomocą adaptera bez zgody Operatora;

Czy może mi ktoś wyjaśnić o co dokładnie chodzi bo ja nic operatorowi nie naruszałem i nie korzystam z żadnych adapterów (miałem Bambino, ale to było koniec lat 70-tych, a dziś posługuje się tel. od Orange i to jeszcze blokadą na ich sieć.).
Chciałbym tu prosić naprawdę wyjątkowo Mądrego Człowieka aby mi pomógł, z góry serdecznie dziękuję.

Numer tel. to :511 369 099. Pozdrawiam" - skarży się na mafijną sektę Orange Iwonka046 


"ORANGE = Oszuści i Złodzieje - tylko to można powiedzieć!!!
Dlaczego? - Już uzasadniam:
Primo - oszuści ponieważ nie ma usługi jeden darmowy nr do wszystkich sieci bez limitu TO FIKCJA, PUSTY SLOGAN, REKLAMA BEZ POKRYCIA - usługa ta jest niekorzystna dla Orange "za długie rozmowy" i " Orange nie zarabia", dlatego zawieszają nr pod pozorem naruszenia regulaminu ?31 punkt 1.4 (z czego się wycofali w rozmowie nagrywanej gdy wykazałem - brak określonego dozwolonego czasu rozmów i brak określonych stosownych opłat np. za 30 dni korzystania z usługi, ciekawostka - "nr zawieszony nie może być odwieszony". 
Secundo - złodzieje, ponieważ zablokowana karta = środki zgromadzone na koncie przejmuje Orange!!!
Jeśli się mylę uprzejmie proszę o wyprowadzenie mnie z błędu, najlepiej Ktoś kto reprezentuje operatora Orange na forum.


"Witam was mam wam coś do zakomunikowania! wiecie że orange to złodzieje?!!! uważajcie na nich - ponieważ ja padłam ich ofiarą ! (kradzież)
opiszę jak to wygląda otóż!- pod Koniec Marca na początku Kwietnia podpisałam umowę w orange na 2 lata wraz z telefonem za 1 zł model Telefonu - Nokia225 po tygodniu zawarcia umowy - oddałam telefon do naprawy i tak 4 razy. po ostatniej naprawie znów oddałam aparat telefoniczny do serwisu - lecz odmówili mi naprawy aparatu - mówiąc że usterka mojego aparatu telefonicznego to moja wina!!! i jeśli chce go naprawiać to mnie obciążą kosztami naprawy! 
Kolejny problem jaki posiadam z siecią orange to: Okradane mojej osoby w kwestii użytkownika! 
Wygląda to następująco otóż: 
z racji tego że podpisałam umowę z orange na 2 lata zobowiązałam się na doładowania konta kwotą 30 zł miesięcznie i tak właśnie postępuje: - niestety lojalność sieci orange w stosunku do mnie w postaci klienta tej sieci nie trwała długo ponieważ sieć mnie okrada!!! - ja będąc użytkownikiem spełniam warunki jakie są zawarte w umowie i regularnie co miesiąc zasilam konto kwotą 30 zł gdy kwota wpływa na konto Nagle kwota, którą zasilam swe konto - znika! i no niestety jestem zmuszona doładowywać konto 2 razy w miesiącu niestety to nic nie pomaga ponieważ gdy drugi raz zasilę konto kwota w wysokości 30 zł po raz kolejny znika!! - to oszustwo, złodziejstwo i bezprawie! jak tak można? w tym orange mają tak ustawiony system aby okradać użytkowników i się na nich wzbogacać!!! złodzieje przeklęci, którzy nie dbają o dobro klienta lecz go jeszcze gnoją zabierając środki z konta uziemiając nie jednego swego klienta!!! a gdyby ktoś z waszych użytkowników na coś chorował przewlekle i by musiał natychmiast skontaktować się z lekarzem i porozmawiać z nim a wy złodzieje zabralibyście akurat w tym momencie tej osobie wszystkie środki z konta? i bez kontaktu z lekarzem by tej osobie coś się stało!!! to wy bylibyście za to odpowiedzialni przez kradzież!!! a więc teraz was informuje że to ja jestem użytkownikiem chorującym na porażenie mózgowe i potrzebuje pozostać w kontakcie z lekarzami różnej specjalizacji!!!! a tym czasem jestem okradana bezczelnie i bezprawnie pisząc mi do tego po doładowaniu sms-a o treści - następującej: aby uniknąć przedłużenia umowy o 1 rok rozliczeniowy doładuj konto za 30 zł a parę dni przed nadejściem sms - doładowałam konto kwotą wymaganą i również po tamtym doładowaniu na koncie zostało mi tylko kilka groszy - jak tak można perfidnie okradać jesteście złodziejami i Hienami bez serca i oszustami
żądam zerwania umowy z waszą siecią bez żadnych Konsekwencji i bez ponoszenia żadnych kosztów za zerwanie umowy!!! jeśli zostanę obciążona jakimikolwiek kosztami za zerwanie umowy lub jakimikolwiek konsekwencjami to sprawa oprze się o policje lub sprawa pójdzie do rzecznika praw konsumenta a chyba nie chcecie mieć problemów prawda? - a i jeszcze jedno - (ja nie grożę lecz ostrzegam i uprzedzam!)... 
- napisała na forum mafii Orange klientka po pseudonimem "okradziona", ale jej konto mafijna grupa przestępczości zorganizowanej jaką jest Orange, oczywiście zablokowała, a wątek przeniosła do archiwum, aby klienci nie mogli tego czytać. 



Numer telefonu - SMS - 2334 Orange? 


To jest złodziejska mafijna sekta Orange, która okrada swoich klientów z pieniędzy na ich kontach na kartę! Blokuje i zamyka numery telefonów klientów, ordynarnie grabi cudze pieniądze, a zadzwonić z zablokowanego przez Orange mafię telefonu nie można, że nawet pogotowia ratunkowego na 112 nie wezwiesz jak ci się coś stanie! Szczególnie blokują numery osób, które są dłuższy czas zagranicą, bo wiedzą, że osoba nie przyjedzie do Polski, żeby iść do salonu mafijnego telekomu Orange sobie numer probować odblokować. Tak okradają kilkaset tysięcy ludzi rocznie! 

Każde zablokowanie numeru przez Orange czy inną sieć telekomunikacyjną dokonane z jednoczesnym zablokowaniem środków pieniężnych na koncie jest bezprawnym mafijnym skokiem tej firmy na kasę. Tak, to jest gangsterski skok na kasę. Okraść tysiące ludzie dziennie z drobnych kwot pieniężnych licząc, że nikt po zwrot 40 złotych albo 200 złotych nie pójdzie do sądu. Bo kwota niewielka i w trybie kodeksu wykroczeń rozpatrywana indywidualnie. Tyle, że telekomy takie jak mafijny Orange rabują od kilku do kilkudziesięciu tysięcy kont miesięcznie, a co za tym idzie nawet kilkaset tysięcy rocznie, od wielu lat. Policzmy, tak średnio po 100 złotych, razy 10 tysięcy miesięcznie, razy 12 miesięcy, razy 10 lat... Ładna sumka 120 milionów zł na jaką okradziony zostaje Naród Polski przez mafijnego zagranicznego telekoma takiego jak Orange, a telekomów jest proszę prokuratury, policji i ABW więcej. A przecież okradzionych klientów może być 100 tysięcy miesięcznie a może nawet milion, bo tego akurat dokładnie nie wiemy, a skargi w internecie szybko giną wymazywane mackami Orange, a zresztą komu chce się walczyć o doładowanie na kartę za 30 zł czy za 100 zł... Powinniśmy te szacunkowe kwoty pomnożyć przez 35 lub więcej krajów świata w których mafia Orange robi swoje przestępcze, dobrze zorganizowane interesy okradania obywateli na wielką skalę, chociaż w drobnych kwotach. Wynajem adwokata może kosztować tysiąc albo pięć tysięcy złotych. Pozostaje pozew zbiorowy przynajmniej 100 poszkodowanych klientów - tylko trzeba się spotkać, w charakterze ofiar ograbionych z pieniędzy przez bezczelny mafijny telekom Orange... 

Żądamy od władz państwowych III Rzeczpospolitej Polskiej natychmiastowego zakazu działalności złodziejskiej firmy-mafii jaką jest Orange, nacjonalizacji jej majątku, nacjonalizacji majątków jej złodziejskich menadżerów wszystkich szczebli, włącznie z tymi, którzy się z niej już zwolnili, ale wcześniej okradali Naród Polski z jego majątku! Bezwzględna całkowita konfiskata mienia wszystkich gangsterskich mafiosów pracujących w mafijnej firmie Orange i zwrócenie pieniędzy setkom tysięcy okradanych przez mafię Orange klientów - to jest jedynie słuszna sprawiedliwość. Poza tym niech gangsterzy z mafijnej firmy Orange dożywocie odsiadują za wszystkie swoje mafijne przekręty. 

Póki co, proponujemy o każdym napadzie rabunkowym z numeru 2334 Orange mafii zawiadamiać Prokuratora Generalnego i Komendę Główną Policji, bo to jest jednak działalność przestępcza mafijnej firmy Orange na dużą skalę, chociaż poszczególne rabunki jednostkowe są na małe kwoty. Pytanie do Ministra Sprawiedliwości, na ile lat powinien do więzienia pójść złodziej taki jak Orange, który ukradł albo wyłudził ludziom przykładowo 100 tysięcy portfeli z kwotami na 30 czy 100 albo 200 złotych? Bo naszym zdaniem powinien być wyrok łączny w postaci dożywocia dla wszystkich menadżerów Orange, dożywocia w łagrze najlepiej dla tego zwyrodniałego francuskiego gangu przestępczości zorganizowanej. 

Ogólnopolski Katolicki Ruch Obrony Narodowej przez Mafiami i Złodziejami 

Kampania Stop Gangsterom z Orange 

Nowa Polonia 

P.S. Informujemy gangsterską mafijną firmę Orange, że wszelkie próby usunięcia tego artykułu będą skutkowac natychmiastowym zamieszczeniem go na przynajmniej trzech innych naszych blogach, a niektóre są bardziej poczytne. Ilość informacji o przestępczej działalności mafijnej firmy Orange w polskiej sieci beðzie się zwiększać, aż do surowego ukarania wszystkich menadżerów gangsterów z tej firmy za masowe złodziejstwo i bezwzględnej likwidacji tego francuskiego gangu złodziejskiego. 

Pomarańczowa mafia Orange okrada Naród Polski na grube miliony rocznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz